La canalla de sisè haurà de realitzar durant el curs i dins dels seus plans de treballs, pràctiques telemàtiques, que reforçaran el seu aprenentatge.
PLANS DE TREBALL
Les noies i els nois de sisè treballen a
partir de plans de treball les àrees de català i matemàtiques.
Els plans de treball són dossiers que es lliuren quinzenalment.
Els plans de treball són dossiers que es lliuren quinzenalment.
|
A català treballen els apartats de:
· Comprensió lectora
· Lèxic i vocabulari
· Expressió escrita
· Ortografia
· Gramàtica
. Dictat
. Pràctica telemàtica
. Dictat
. Pràctica telemàtica
Objectius
· Treballar
els objectius i continguts de les diferents àrees.
· Ajudar
als alumnes a planificar uns continguts concrets en
un temps determinat , de manera més
autònomament, arribant a una autoregulació de la feina plena fomentant l’autonomia.
· Potenciar
l’autocorrecció per tal que la criatura sigui conscient dels seus errors.
- Realitzar la pràctica telemàtica per
consolidar els continguts apressos.
Es lliura a les noies i nois el dossier del
pla de treball i es fa una explicació general a tot el grup del contingut del
mateix.
Les criatures, individualment, hauran de
planificar el pla a treballar durant aquells dies apuntant-lo a l’agenda
escolar individual.
Al començament serà la mestra qui acompanyi
la planificació de la feina, més endavant serà l’alumne qui amb l’agenda i el
pla de treball el planifiqui sol.
La mestra supervisarà aquesta feina fent-los adonar si en algun cas el
repartiment de tasques és irregular i l’alumnat ha posat molta feina per un dia
o molt poca per un altre.
Arribada la data de lliurament, els alumnes
hauran d’haver acabat tot el pla amb les pràctiques telemàtiques
corresponents.
Les feines s’han de fer durant l’hora de llengua catalana o matemàtiques, però
si algun dia a l’hora de classe no han pogut fer tota la feina planificada,
l’acabaran a casa.
S’intentarà corregir el pla amb tots els
alumnes del grup per tal que cadascú sigui conscient dels errors i els pugui
corregir.
El pla de treball permet regular el treball de cada noi i noia en funció del seu ritme d'aprenentatge. Reforçant o ampliant coneixements.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada